środa, 8 października 2014

SAL WIOSENNO-LETNI

Postanowiłam troszke ułatwić zasady, gdyż ostatnio pojawiły się pewne zdrowotne komplikacje i niestety musiałam kilka dni spędzić w szpitalu. Mam nadzieję, że to już się nie powtórzy, ale nigdy nic nie wiadomo.
- osoby które zgłosiły się do mnie na emaila, to otrzymały cały wzorek do wyhaftowania. Będzie łatwiej wyszywać, bo każdy ma inne przyzwyczajenia i lubi zaczynać haft  z różnej strony,
- od nas będzie zależeć jaki wzorek będzie pierwszy i jakie będzie robił postępy co miesiąc,
- ważne aby co miesiąc prezentować swoje postępy i do 5-tego każdego miesiąca przesłać mi zdjęcie na emaila, a ja upublikuje i od razu tego samego dnia można się chwalić na swoich blogach ( nie trzeba czekać na moją publikację)
- oczywiście można się jeszcze zgłaszać:)

OSOBY KTÓRE SIĘ zapisały:
1. Judyta Z
2. Julita K
3. Malgosia Zoltek
4. Jadzik
5. Anielique
6. Katarzyna
7. Marina
8. Anek 73
9. Maga
10. Gosia
11. Ann Margaret
12. Sylwia
13. Wioleta
14. Magdus
15. Irina
16. Nati B
17. Paulina
18. Joanna T
19. Marrika
20.Wanilia
21. Anula



7 komentarzy:

  1. Bardzo się ciesze na wspólne wyszywanie. Już się nie mogłam doczekać tego wzorku, chyba wieczorkiem zacznę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek piękny, towarzystwo jest wiec tylko brać się do pracy, a organizatorce dużo zdrówka. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Najciężej będzie mi pamiętać o tym wysyłaniu zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się na wspólną zabawę:)
    Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. myszkowato.blogspot.com
    Jesli jeszcze by sie można zgłosić???? Bo ja dopiero dojrzałam do tego wzorku... może nie jest jeszcze za późno.....
    Odpowiedź możesz wysłać na myszkowato@blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko!!!!!

    OdpowiedzUsuń